My favorite songs

 

 

Mother of mine - Jimmy Osmond

 

Mother of mine 나의 어머니

You gave to me all of my life to do as I please. 내가 해달라고할때 당신은 내삶의 모든 할 것 들을 주셨습니다.

I owe everything I have to you. 난 당신에게 내가 가진 모든 것을 빚졌습니다.

Mother, sweet mother of mine! 어머니, 다정한 나의 어머니

Mother of mine 나의 어머니

You showed me the right way things should be done. 당신은 반드시 해야 될 바른길을 보여주셨습니다.

Without your love, where would I be? 당신의 사랑이 없었다면, 난 어디에 있을까요?

Mother, sweet mother of mine. 어머니, 다정한 나의 어머니

Mother, you gave me happiness 어머니, 당신은 나에게 행복을 주셨어요.

much more than words can say. 말할수 없을만큼 많이요.

I pray the Lord 난 주님께 기도해요.

that He may bless you every night and every day. 주님께서 당신께 매일 밤낮으로 축복해 주시기를

Mother of mine 나의 어머니

Now I am grown. And I can walk straight all on my own. 난 지금 자랐어요. 그리고 내힘으로 똑바로 걸을수도 있구요. I'd like to give you what you gave to me. 당신이 내게준 것들을 당신께 주고싶어요

Mother, sweet mother of mine. 어머니, 다정한 나의 어머니

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

  (0) 2016.02.21
Rain, Rain, Rain  (0) 2016.02.21
그대 떠나는 날에 비가 오는가  (0) 2016.02.19
The River in The Pines  (0) 2016.02.19
빙빙빙  (0) 2016.02.19