My favorite songs


Changing Partner - Patti Page


We were waltzing together to a dreamy melody

When they called out change partners and you waltzed away from me

Now my arms feel so empty as I gaze around the floor

And I'll keep on changing partners till I hold you once more

Though we danced for one moment

And too soon we had to part In that wonderful moment something happened to my heart

So I'll keep changing partners till you're in my arms and then,

oh my darlin' I will never change partners again

Though we danced for one moment

And too soon we had to part In that wonderful moment something happened to my heart

So I'll keep changing partners till you're in my arms and then

Oh my darlin' I will never change partners again


우리는 꿈같은 멜로디에 맞추어 함께 왈츠를 추고 있었어요

파트너를 바꾸라는 말이 떨어졌을 때 당신은 나로부터 춤을 추면서 멀어졌어요.

이제 나의 팔은 텅빈 듯해서 무도장 안을 둘러봅니다

내기 다시 한 번 그대를 잡을때 까지 나는 파트너를 계속 바꿀겁니다.

우리는 잠깐 동안만 춤을 췄지만 우리는 너무나 빨리 헤어져야만 했죠

그 황홀한 순간에 내 마음에 무슨 일이 생겼지요.

그래서 나는 파트너를 계속 바꿀겁니다. 당신이 나의 팔에 안길 때까지

그때는 오, 다링, 나는 다시는 파트너 바꾸기를 하지 않을 겁니다.

우리는 잠깐 동안만 춤을 췄지만 우리는 너무나 빨리 헤어져야만 했죠

그 황홀한 순간에 내 마음에 무슨 일이 생겼지요.

그래서 나는 파트너를 계속 바꿀겁니다. 당신이 나의 팔에 안길 때까지

그때는 오, 다링, 나는 다시는 파트너 바꾸기를 하지 않을 겁니다.

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

When I Need You  (0) 2016.02.11
Try To Remember  (0) 2016.02.11
Puff, the Magic Dragon  (0) 2016.02.11
Take me home,country road  (0) 2016.02.11
Eye of the Tiger  (0) 2016.02.09