My favorite songs
( Charlie Rich )


( Bobby Vinton )
 

The most beautiful girl - Charlie rich

Hey, did you happen to see the most beautiful girl in the world ? 
And if you did was she crying crying? 
Hey, did you happen to see the most beautiful girl that walked out on me; 
Tell her I'm sorry. 
Tell her I need my baby; won't you tell her that I love her? 
이봐요, 당신은 세상에서 가장 아름다운 여자를 보았나요?
만일 보았다면 그녀는 울고 있었나요?
이봐요, 당신은 날 버리고 간 가장 아름다운 여자를 보았나요?
미안하다고 그녀에게 말해줘요
나의 연인이 필요하다고 그녀에게 말해줘요
그녀를 사랑한다고 말해주지 않겠어요? 

I woke up this morning. 
realized what I had done. 
I stood alone in the cold grey dawn; 
know I'd lost my morning sun. 
I lost my head and
I said somethings; now come 
the heartaches that the morning brings, 
I know I'm wrong and I couldn't see; 
I let my world slip away from me. 
난 오늘 아침 깨어나서 내가 한 것을 깨달았어요
난 차가운 이른 새벽 홀로 서 있었어요
나의 아침 태양을 잃었다는 걸 알고 있죠
난 자제력을 잃었고 무슨 말인가 했어요, 
이제 아침이 가져다주는 마음의 고통이 찾아와요
내 잘못이고 또한 이해할 수 없었다는 걸 알아요
난 나의 세계를 놓쳐버렸어요 

So hey, did you happen to see the most beautiful girl in the world ? 
And if you did was she crying crying?
Hey, did you happen to see the most beautiful girl that walked out on me; 
Tell her I'm sorry. 
Tell her I need my baby; 
won't you tell her that I love her? 
이봐요, 당신은 세상에서 가장 아름다운 여자를 보았나요?
만일 보았다면 그녀는 울고 있었나요?
이봐요, 당신은 날 버리고 간 가장 아름다운 여자를 보았나요?
미안하다고 그녀에게 말해줘요
나의 연인이 필요하다고 그녀에게 말해줘요
그녀를 사랑한다고 말해주지 않겠어요? 

If you happen to see the most beautiful girl that walked out on me; 
Tell her I'm sorry. 
Tell her I need my baby; 
won't you tell her that I love her? 
만일 당신이 날 버리고 간 가장 아름다운 여자를 보았다면

미안하다고 그녀에게 말해줘요

그녀를 사랑한다고 말해주지 않겠어요? 


'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

구름과 나  (0) 2016.09.20
Stayin' Alive  (0) 2016.09.20
두두두두두...두다다다다...  (0) 2016.09.05
가로수 그늘 아래 서면  (0) 2016.09.05
상아의 노래  (0) 2016.09.05