My favorite songs

 

 

Take me home country road - John Denver

 

Almost heaven west Virginia

Blue Ridge Mountains Shenandoah river
Life is old there older than the trees
Younger than the mountains blowin' like a breeze
웨스트 버지니아주는 거의 천국같아요
블루리지산과 쉐난도어강
그 곳은 나무들 보다도 더 나이 먹었지만
산보다는 젊고 산들바람처럼 지나가네요

Country roads take me home

To the place I belong

West Virginia mountain momma
Take me home country roads
시골길이여 나를 집으로 데려가줘요
나의 보금자리로
웨스트 버지니아주의 집으로

나를 데려가줘요 시골길이여

All my memories gather round her

Miner's lady stranger to blue water
Dark and dusty painted on the sky

Misty taste of moonshine teardrop in my eyes
나의 모든 기억은 그녀에게 머무네요
광부의 부인인 그녀는 푸른 물에 익숙해 하지 않았어요
어둡고 탁한 먼지는 하늘에 가득하고

달빛 어린 눈물이 내 눈에 있어요

Country roads take me home

To the place I belong

West Virginia mountain momma
Take me home country roads
시골길이여 나를 집으로 데려가줘요
나의 보금자리로
웨스트 버지니아주의 집으로

나를 데려가줘요 시골길이여

I hear a voice in the morning how she calls me
The radio reminds me of my home far away
Drivin' down the road I get a feelin'
That I should been home yesterday yesterday
아침에 나를 부르는 그녀의 목소리를 들어요
라디오는 내가 집에서 얼마나 떨어져 있는지를 생각나게 해 줘요
길을 따라 운전을 하다 보
어제는 벌써 집에 가 있었어야 한다고 느껴져요

Country roads take me home

To the place I belong

West Virginia mountain momma
Take me home country roads
시골길이여 나를 집으로 데려가줘요
나의 보금자리로
웨스트 버지니아주의 집으로

나를 데려가줘요 시골길이여

Country roads take me home

To the place I belong

West Virginia mountain momma
Take me home country roads
시골길이여 나를 집으로 데려가줘요
나의 보금자리로
웨스트 버지니아주의 집으로

나를 데려가줘요 시골길이여

Take me home country roads

Take me home country roads
나를 집으로 데려가줘요 시골길이여
나를 집으로 데려가줘요 시골길이여

 

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

해변으로 가요  (0) 2016.07.15
너무 아픈 사랑은 사랑이 아니었음을...  (0) 2016.07.01
밤배  (0) 2016.07.01
친구  (0) 2016.07.01
밀려오는 파도 소리에  (0) 2016.07.01