My favorite songs

 

 

Bye Bye Love - Everly Brothers

 

Bye bye love
Bye bye happiness
Hello loneliness
I think I'm gonna cry
Bye bye love
Bye bye sweet caress
Hello emptiness
I feel like I could die
Bye bye my love, goodbye
안녕 나의 사랑,
안녕 나의 행복

안녕 나의 외로움

난 울 것 같아요

 

안녕 나의 사랑, 안녕 나의 달콤한 사랑

안녕 나의 공허함

난 죽울 것 같아요

안녕 나의 사랑, 안녕...

 

There goes my baby
With someone new
She sure looks happy
I sure am blue
She was my baby
Till he stepped in
Goodbye to romance
That might have been
나의 사랑은 새로운 사람이랑 떠나가고 있어요

난 슬퍼지만 그녀는 정말 행복해 보이네요

그 사람이 끼어들기 전에는 그녀는 나의 사랑이었어요

틀림 없이 있었던 나의 로맨스여 안녕...


I'm through with romance
I'm through with love
I'm through with counting
The stars above
And here's the reason
That I'm so free
My loving baby
Is through with me
난 이제 로맨스와 작별했어요

사랑과 계산하는 것 까지도요

별들은 머리 위에 있고

내가 자유로운 이유도 바로 여기에 있어요

내 사랑하는 사람과 끝났기 때문에요...

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

시인의 마을  (0) 2016.04.11
떠나가는 배  (0) 2016.04.11
Shake your booty  (0) 2016.04.03
벚꽃엔딩  (0) 2016.04.03
Radioactivity  (0) 2016.03.30