My favorite songs

 

Sailing - Rod Stewart

 

I am sailing I am sailing
나는 바다를 항해한다네
Home again across the sea
저 바다건너 내 집으로 돌아간다네
I am sailing stormy waters
폭풍치는 바다를 헤치며 나아가지
To be near you to be free
당신 곁으로, 자유롭기 위하여


I am flying I am flying
난 하늘을 날고 있어
Like a bird 'cross the sky
창공을 가로지르는 새처럼
I am flying passing high clouds
아득한 구름들을 헤치며 날아간다네
To be near you to be free
당신 곁으로, 자유롭기 위하여

Can you hear me can you hear me
나의 말을 들을 수 있겠니? 나의 말을 ..

Through the dark night far away
저 멀리 어두운 밤하늘을 가로질러 오는
I am dying forever crying
내 마음 너무나 애절하여 이렇게 통곡한다네


To be with you who can say
나의 말을 들어줄 당신과 함께 하려고
Can you hear me can you hear me
나의 말을 들을 수 있겠니? 나의 말을 ..
Through the dark night far away
저 멀리 어두운 밤하늘을 가로질러 오는
I am dying forever crying
내 마음 너무나 애절하여 이렇게 통곡한다네
To be with you who can say
나의 말을 들어줄 당신과 함께 하려고


We are sailing we are sailing
우린 바다를 항해한다네
Home again 'cross the sea
저 바다 건너 집으로 돌아간다네
We are sailing stormy waters
거친 바다를 헤치며 나아가지
To be near you to be free
당신 곁으로, 자유롭기 위하여


Oh Lord to be near you to be free
오 신이여, 당신 곁을 향하여 자유를 향하여
Oh Lord to be near you to be free
오 신이여, 당신 곁을 향하여 자유를 향하여...
Oh Lord to be near you to be free
오 신이여, 당신 곁을 향하여 자유를 향하여
Oh Lord
오 신이여... 

 

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

One Way Ticket  (0) 2016.03.08
생일  (0) 2016.03.03
그댄 봄비를 무척 좋아하나요  (0) 2016.03.03
Holiday  (0) 2016.02.29
Say You, Say Me  (0) 2016.02.29