My favorite songs

 

 

Say You, Say Me - Lionel Richie & Rasmus Seebach

 

Say you, say me, say it for always
That's the way it should be

Say you, say me, say it together naturally

당신과 나의 이야기는 언제나 꼭 필요한거죠
당신과 나의 이야기는
자연스럽게 나누는 우리의 대화입니다.

I had a dream.I had an awesome dream.

People in the park playing games in the dark

And what they played was a masquerade
And from behind of walls of doubt a voice was crying out

Say you, say me...

난 꿈을 꾸었죠..아주 멋진 꿈이었어요
사람들이 공원에서 어둠속에서 게임을 하고 있었죠
그들의 놀이는 가장 무도회였어요
그러나 의혹의 벽 뒤편에서 흐느낌이 들려왔지요..
당신과 내가 얘기해봐요

As we go down life's lonesome highway
Seems the hardest thing to do
is to find a friend or two
우리가 외로움의 고속도로를 내려가고 있는 것 같아요.
한두명의 친구를 얻는다는 것이
얼마나 어려운 일인지 모르겠어요


A helping hand-Some one who understands

That when you feel you've lost your way
You've got some one there to say "I'll show you"
제 도움의 손길을 이해하는 사람....
당신이 길을 잃었다고 느낄때
당신은 말동무를 얻을수 있죠,,
제가 안내해 드릴께요..

So you think you know the answers-Oh no

'Cause the whole world has got you dancing

That's right - I'm telling you It's time to start believing - Oh yes

Believing who you are:

You are a shining star
당신은 해답을 안다고 생각하죠..
왜냐면 온세상이 당신을 춤추게 했어요
오 그래요..제가 말하는데...
지금이 믿음의 싹을 틔울 때예요
오, 당신을 믿어요
당신은 빛나는 별입니다.

 

 

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

그댄 봄비를 무척 좋아하나요  (0) 2016.03.03
Holiday  (0) 2016.02.29
가버린 친구에게 바침  (0) 2016.02.24
Come Together  (0) 2016.02.21
Dschinghis Khan  (0) 2016.02.21