My favorite songs

 

 

 

 

Congratulations - Cliff Richard

 

 

Congratulatons and celebrations
when I tell everyone that you're in love with me
Congratulation and jubilation

We want the world to know I'm happy as can be

축하하고 축복해요.

내가 사람들한테 당신이 나와 사랑에 빠졌다는것을 말했을때

모두가 축하하고 환호해요.

세상이 내가 얼마만큼 행복할 수 있는지 알아줬으면 해요.


who would believe that I could be happy and contented
I used to think that happiness hadn't been invented
but that was in the bad old days before I met you
oh when I let you walk into my heart

내가 행복해질 수 있고 만족할 수 있다는것을 누가 믿겠어요  .

행복은 만들어질 수 없다고 나는 생각해왔어요 .

그러나 그건 당신을 만나기 전의 아주 오래고 나쁜 날 들 이었어요.

오, 내가 당신을 내마음으로 들어오게 했을 때.

Congratulation and jubilation
I want the world to I'm happy as can be
I was afraid the maybe youd thought your're above me
that I was only fooling myself to think you'd loved me
but than tonight you said coudn't live without me
that round about me you wanted to stay

축하하고 축복해요.

세상이 내가 얼마만큼 행복할 수 있는지 알아줬으면 해요.

당신이 나보다 위에 있다고 생각할까봐 나는 두려웠어요.

그건 나 자신을 오직 속이며 당신이 나를 사랑하는거라고...

그래서 당신이 내주변에 머물기를 원한다고 생각하게 만들었지요


Con gratulation and celebrations
when I tell everyoune that you're in love with me
Congratulation and jubilation
I want the world to know I'm happy as can be

축하하고 축복해요.

내가 사람들한테 당신이 나와 사랑에 빠졌다는 것을 말했을때

모두가 축하하고 환호해요.

세상이 내가 얼마만큼 행복할 수 있는지 알아줬으면 해요.

 

 

 

'My favorite songs' 카테고리의 다른 글

Video killed the radio star  (0) 2016.03.30
Green Fields  (0) 2016.03.30
Saturday in the Park  (0) 2016.03.21
빗속을 둘이서  (0) 2016.03.21
Don't Bring Me Down  (0) 2016.03.21